• +38 (097) 700 30 38
  • +38 (097) 788 93 61
Повернення товару

Повернення товару регулюється Законом «Про захист прав споживача», згідно з яким товар може бути повернений покупцеві протягом 14-ти днів з моменту покупки, за винятком день придбання. Ознайомитися з повним текстом закону можна тут.

Товар просто не підійшов

Купуючи одяг через інтернет, завжди існує ризик, що вона не підійде. Отримавши товар постарайтеся в той же день, прийшовши додому, приміряти нову покупку. Не рубайте зопалу! Пам'ятайте, фізичні властивості деяких тканин - вони можуть як розтягуватися, після прання або прасування, так і стискатися. Якщо річ вам все ж не підходить, зателефонуйте менеджеру і повідомте про ваше бажання зробити повернення.

А не брак чи це?

Навряд чи таке можливо, але не виключено, що товар, який Ви отримали, може бути бракованим. В такому випадку зверніться до менеджера з проханням обміну. Перед тим як менеджер оформить повернення будьте готові детально описати знайдений брак.

Важливо: товар на наявність браку потрібно перевіряти в відділенні транспортної компанії

Я не це замовляв

Досить рідко, але бувають ситуації, коли Ви отримуєте зовсім не те, що замовляли. Таке може статися через плутанину на складі. Не варто злитися - всі ми люди і можемо помилитися. Приміряйте отриманий за фактом товар, може він вам сподобається, і Ви не захочете його повертати. До речі в такому випадки зверніться до менеджера за бонуси від швейної фабрики "VOGER" - доставка вашої наступної покупки або правильного замовлення за наш рахунок.

Якщо Ви все ж хочете повернути неправильно відправлений товар і отримати свій замовлений раніше - повідомте про це менеджеру, нагадуємо в такому випадку обидві доставки за наш рахунок.

Нагадуємо:
  • Покупець має право на обмін покупки протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня придбання;
  • Обмін товару можливий тільки якщо він зберіг свій товарний вигляд, спожи тельские властивості, пломби, ярлики;
  • Транспортні витрати оплачує покупець.
Порядок повернення товару:
  • 1. Переконайтеся в збереження і цілісності товару і заводської упаковки, а також наявність всіх ярликів. На товарі не повинно бути слідів використання;
  • 2. Повідомте нашому менеджеру про Ваше бажання повернути товар;
  • 3. Надішліть товар через Нову Пошту за обумовленим з менеджером адресою;
  • 4. Повідомте нашому менеджеру номер декларації який Вам видадуть на Новій пошті;
  • 5. Після отримання повернення ми зв'яжемося з Вами і обговоримо всі питання пов'язані з обміном або способом повернення грошей.
  • Важливо: При відправці нам посилки в жодному разі не вказуйте тип відправки - накладений платіж, а форма відправки повинна бути тільки СКЛАД-СКЛАД.
Ще раз нагадуємо:

Якщо повернення або обмін товару відбувається через нашу помилки (вислали Вам не той товар, колір, розмір, брак) ми оплачуємо послуги Нової пошти (як за повернення, так і за відправку заміни). У разі повернення або обміну по іншим суб'єктивних причин (не підійшов розмір, не подобається відтінок, ...) повернення оплачує покупець.

Ще раз нагадуємо:

Товар індивідуального пошиття, модифікований або змін за бажанням замовника — поверненню не підлягає.

Якщо у вас є питання,
можете задати його на нашу пошту:
info@voger.com.ua